2012. október 30., kedd

Képek!

Először is: Megtörtént az első körös frissítés, az alábbi bejegyzésekhez kerültek képek! Lesz még egy ilyen, de ahhoz a telefonomat kell az együttműködésre rábírni, ami még várat magára.
Addig is ide klikk:

http://nippon-pon.blogspot.hu/2012/10/c-water.html
http://nippon-pon.blogspot.hu/2012/10/kigyok.html
http://nippon-pon.blogspot.hu/2012/10/tudom-mit-ettel-tavaly-nyarson.html
http://nippon-pon.blogspot.hu/2012/10/a-gyozelem-ize.html


Behozom a hétvége miatti lemaradást, ez most a hétfői bejegyzés épp. Hétfőn azonban nem történt valami könnyfakasztóan sok dolog.

Megjött a pénzem. Ez remek, rögtön lehet tankönyvet meg fakardot venni belőle. És mivel itt is közeleg a tél (bár hóesés még nincs), a kotatsu-vásárlás is aktuális lesz hamarosan....

Ó, és még valami. írom itt a blogot kb. egy hónapja, áradozva erről a helyről, de biztos vannak még olyanok az olvasótáborban, akiket nem győztem meg hogy költözzenek ki ide. Tudom én, mindig vannak fanyalgók, akiknek a szomszéd kertje sosem lesz annyira zöld, hogy átmenjenek egy grillpartira.
Nektek üzenem most, hogy vége az ellenállásnak. Olyat találtam, ami minden kételkedőt meg fog győzni. Komolyan mondom. Ilyen nincs, és mégis van. Nem vicc. 
Az történt ugyanis, hogy sokáig a suliban kellett maradnom, és egyszercsak éreztem, hogy bizony nem lenne rossz ötlet a WC felé venni az irányt, azon belül is a fülke felé. Ezt eddig kerültem, ha lehet, mert az istennek se találtam sehol a lehúzókart. Most megtaláltam, de a lényeg nem ez. Nem is a már beharangozott gombos-villogós fényáradat.
Elmondom mi a tuti.

Fűthető ülőke

mégegyszer:

Fűthető ülőke

"Egyebet nemtudokmondani. Kérem kaccsoljaki."


6 megjegyzés:

  1. Sosem fogom megérteni a fűthető ülőkét. Kb 3 mp. az a sokk, amit nemesebbik felünk el kell viseljen, aztán már nem is érdekes. Nem aludni kell ott kérem :) Szóval ha esetleg olyat tapasztalsz, ami tényleg vonzerő, akkor meggondolom ezt a költözést :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ideális esetben a fürdőszoba fűtött, és ez elég meleggé teszi az ülőkét :) Nálam legalábbis így van, ezért nem győzött ez meg még önmagában, bár kétségkívül jó ötlet. De ennél még kell valami meggyőzőbb érv :)

      Törlés
  2. Én maximálisan átérzem a fűthető ülőke minden előnyét, de csak ezért még nem költözöm ki :P Győzz meg még valamivel ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert te ilyen tőkés vagy akinek fűtött fürdőszobája van.Nálam otthon az az elv, hogy a fürdőszoba önmagát fűti a zuhanyzás során a gőz segítségével :) A WCmeg amúgy is külön helyiség, ott aztán végképp nincs fűtés...

      Törlés
  3. Én azt se értem,h minek külön fenékfűtés az autóba. Mit gondolsz erról Dobi? :P

    VálaszTörlés