2012. november 1., csütörtök

Megint apróságok

Holnap beszámolót kell tartanom egy japán szakfolyóiratban megjelent tudományos cikkből, ami az írott és a beszélt nyelv eltéréseivel foglalkozik, ezt ültünk le ma átbeszélni. Az a csodás helyzet állt elő, hogy két társam nem csinált még ilyesmit sose, én ugyan igen, de nem japánul, így aztán meglehetősen meg voltunk lőve. Azért összehoztunk valami szinopszist, a japán leányzó ígért összefoglalót is, a tanár is talán jó arc lesz, mert mi vagyunk az elsők. Remélem jól fog sikerülni. (spoiler: jól sikerült. A dolog logikájából adódóan ugyanis mindig másnap írom az aznapi bejegyzést, sza azóta már meg is tartottuk. De erről bővebben holnap)


Holnaptól elvileg lesz internetem, úgyhogy akik hiányolnak az életükből fészbukkon meg egyéb helyeken, azok valszeg kicsit gyakrabban megtalálnak majd.

Egész este a beszédemet írtam meg tanultam a másnapi zhkra. Igen, holnap lesz 2 zhm, 1 beszámolóm, és még a vasárnapi szónokbersenyre is készülni kell. Szeretek veszélyesen élni :D És emellett még az iskolai magyar-prezentációt se ártana elkezdeni lassan....

Most hogy lett fényképezőgép, egy csomó tervem van, ezekről tízerkedek egy kicsit. Le fogok fotózni pár italautomatát, és lehet majd szavazni, hogy mit igyak. Ebből lesz egy összehasonlító teszt. Siker és igény esetén ugyanez édességekkel és rendes kajákkal is. 
Eléggé érik ugyanígy egy város-egyetem bemutató cikk is, de ezekkel meló van, én meg most nem érek rá igazán. Azért észben tartom.

Egyre hidegebb van. De azt leshetik, hogy a légkondival fűtsek! Érik az a kotatsu, de nagyon.

4 megjegyzés:

  1. italautomatákon kívül tudod még mit kell fotózni: pringles választékot, hello kitty fánkot (tudod,sima donut hello kitty fülekkel és masnival) és gotochi kitty választékot (rémálomföld Neked)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eh? Az egyetlen fánkos a közelben a MISZTÁÁ DÓÓNÁT névre hallgat, megnézem majd :D Illetve, megkérdezek pár japánt, a lányok között van olyan aki ezt ránézésre fogja vágni :D

      Törlés
  2. Nem volt eddig interneted? Azt hittem volt, mivel webkameráztál velünk, amikor társasesten voltunk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, ez pont aznap volt, amikor lett netem. Előtte nem volt :D

      Törlés