2012. november 18., vasárnap

Már megint eszek

Én komolyan, nem értem ezt a világot. Én csak egy szoba-konyhát bérlek itt, a helyi viszonyok mellett potom pénzért, szóval nem hinném, hogy errefelé cserediákonak szobákat kiadni az évezred biznisze. A házinéni mégis kb. úgy viselkedik velünk, mintha családtagok lennénk, most megint elvitt minket ebédelni, elvileg karácsonyozni (később nem nagyon lett volna ideje rá, ezért most). Kb. egy hónapja vitt el munket ugyanígy egy japán étterembe, most olasz kaját ettünk, véletlen pont ott, ahol annó a mentor-tanárommal is voltunk. És nem 3-4 emberről beszélek most, hanem vagy 10en voltunk összesen.Szóval az ilyesmit még szokni kell. 


Ezúttal is a menüt ettük végig, volt benn előételnek ilyen:



 Főételnek most pizzát ettem, egész egyszerűen azért, mert errefelé a házhozszállítós pizza istentelen drága valamiért, szal ha itt nem eszek ilyesmit, valszeg máshol se fogok.


Desszertnek meg tiramisu

 

Este megint volt egy kisebb iszogatós összejövetel, ami aztán karaoke-ba és éjjel 3 órás gyorskajálásba torkollott. Én nem tudom, de lehet hogy itt a karaoke-boxokban valami beépített auto-tune van, mert bár egyikünknek sincs szinte semmilyen hangja, egyre elviselhetőbb az élmény. Persze lehet, hogy ebben az alkohol is segít valamennyit! :)

Ja, és ma tervezem utolérni magam, úgyhogy várható még egy bejegyzés a vasárnapról.

2 megjegyzés:

  1. Az első az leves vagy tészta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajt, paradicsom, meg valami hal is lehetett benne elvileg. A neve nekem nem mondott semmit, ajánlották

      Törlés