2012. november 6., kedd

Ismét apróságok

Megjöttek végre a saját kardjaink! Eddig ugyanis kölcsönkardokkal gyakoroltunk, de azért ez nem volt egy túl sokáig tartható állapot, szóval múlt héten szóltunk a boltosbácsi-mesternek (van egy ilyen is a vagy 4-5 tanár között, akik oktatnak minket). Úgyhogy ma már azokkal csépeltük a levegőt a mester lelkes instruktálása közepette. Ami furcsa volt, hogy elvileg volt külön női kard, de akárhogy néztük, semmi különbséget nem tudtunk felfedezni a normálishoz képest.
Emellett rögtön arra terelődött a szó, hogy bizony ruha is kell majd. Ezen kicsit meglepődtem, mert annó nálunk ez úgy ment, hogy egy bizonyos fokozatig még közelébe se mehettél hakamának, itt meg már most se ártana, ha lenne. Úh ez lesz a következő project.


Egy ismerősön keresztül megismerkedtem egy itt tanító angol arccal, aki megkért, hogy ha időm és kedvem engedi, segítsek neki az órákon! Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. :) Az már biztos, hogy unatkozni nem nagyon lesz időm itt, kezdenek eléggé felpörögni a különféle dolgok!

Egyre többet gondolokozok azon, hogy kéne valami részmunkaidős meló, most hogy a beosztásom nagyjából kialakult. Kicsit majd utánajárok annak, hogy hogy is van ez.

Káming szúún: "mi sül ki ebből" rovat. Lassan ugyanis van elég cuccom ahhoz, hogy elkezdjek japán kajákat csinálni, és gondolom sokakat érdekel, hogy hogy is néz ki egy ilyen procedúra menet közben. Persze tudom, van ezer meg ezer gasztró-és főzőblog, meg instrukciós youtube videó van már, de nekem az a speckóm, hogy nem igazán értek ehhez, nincs különösebb tapasztalatom azon kívül, hogy tűrhető kajákat ütök össze magam számára, és abszolút praktikus alapokon közelítem meg a dolgot. Szóval inkább az élményt, mintsem a konkrét metódust akarom átadni. Lehet készülni :)


4 megjegyzés:

  1. Legjobb lenne valami kajáldában dolgoznod...nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlották már a kocsmát. Még bármi lehet ebből :D

      Törlés
  2. És a szerződésed nem köti ki, hogy nem szabad munkát vállalni? Nekem - amikor kimentem - kerek perec le volt írva, hogy dolgozni nem szabad... :(

    VálaszTörlés
  3. Engedélyt kell kérnem rá, de ez csak formaság, heti max 20 órát lehet bájtózni, szinte mindenki csinálja

    VálaszTörlés