2012. november 13., kedd

Szavazz!

Eljött az idő, ütött az óra. Lefotóztam két teljesen random italautomata részletes kínálatát, és most TE rajtad is múlik melyik 10 termékről lesz részletes teszt a közeljövőben! A vonatkozó szavazóablakot a blog főoldalának legalján találod, elég igénytelen de nem tudtam rájönni, hogy lehetne a bejegyzésbe betenni. Valamiért a választások színét az istennek se akarta engedni megváltoztatni, ezért nincs háttérkép azon a részen, mert nem látszana a szöveg. 


Pár szabály, mielőtt ész nélkül nekiálltok klikkelni:

- szavazni az itt posztolt képek alapján beazonosított italokra lehet.
- Több jelöltre is lehet szavazni. 
- Mindegyik ital előtt ott van, hogy az alábbi képek közül hányadikon található. Balról jobbra, fentről lefelé haladok, sztem így mindegyik ital beazonosítható lesz.
- amelyik ital alatt kék csík van a képen, az hideg, amelyik alatt piros, az meleg. 
- Nem vagyok nagy kávérajongó, ezért arra kérek mindenkit, ne szavazzatok 8 féle kávéra. Nyilván megkóstolok majd párat, de nem sokra mennétek egy olyan teszttel, amelyikben van 7 kávé, és mind ugyanolyan ízű. Épp ezért maximum három kávé fog szerepelni a tesztben.
- Bár a zöldteát szeretem, de az üveges zöldteáknak eléggé hasonló ízük van. Ezért maximum egy zöltea lesz benne a tesztben. 
- lesz néhány egyéb ital is, amit én választok be. Ezek nincsenek a képen rajta, ők lesznek a meglepetésvendégek. 
- Ha van valami, amit mindenképp szeretnél a tesztben látni, de pont ennél a két automatánál nem volt, írd meg kommentben. A kommentben kért italok közül is be fogok választani párat.
- a szavazás egy hétig lesz nyitott.

Első kép:



Második kép:


 Harmadik kép:


Negyedik kép:






Ötödik kép:







9 megjegyzés:

  1. C.C. italt mindenképp! Hátha kapsz tőle Geasst.

    VálaszTörlés
  2. Asszem megvan az ingyen sör nyertese :D

    VálaszTörlés
  3. az a fura légyrobotos ital mi a vér lehet?

    VálaszTörlés
  4. Yay!! Erre vártam! Kíváncsi vagyok hogy alakul a szavazás^^

    VálaszTörlés
  5. Dragon Ball energiaitalt mindenképp :D

    VálaszTörlés
  6. esetleg a Gym nevűt? biztos izmos birkózókból facsarták

    VálaszTörlés
  7. Remélem az egyik kukoricás lötyi bejut :) Jópofa dolog, hogy felajánlod a kísérleti nyúl szerepét :))

    VálaszTörlés
  8. Dragonball, bogárfejes, black boss FTW :)

    (Nem vagyok robot, vazze :D)

    VálaszTörlés