2012. december 7., péntek

Bréking nyúz: Földrengés!!!!

Rendkívüli adással jelentkezünk, kicsit megszakítva a tervezett rendet, mert ha erről nem írok most akkor később már valszeg felesleges lesz.
Igen, tudom hogy régen nem írtam, a vicc az, hogy épp holnap akartam egy hosszabb bejegyzést írni, de most ezt megelőzöm. Ugyanis földrengés volt alig pár órája.


Békésen ücsörgünk a taneremben az óra közepén, amikor egyszer csak érezzük, hogy a világ picit átmegy mosógépbe. Nem volt különösebben félelmetes, inkább zavarba ejtő volt. Biztos mindenki lépett már olyan mozgólépcsőre, ami éppen üzemen kívül volt. Sztem nem én vagyok az egyetlen, akit ilyenkor elfog egy enyhe szédülés, mert valami, aminek mozognia kéne, nem teszi, és ez megzavarja az embert. Na, ugyanezt képzeljétek el, csak fordítva. Valami, amitől nem várnád, hogy mozog (jelen esetben a tanterem) lassú ütemben ide-oda sasszézik alattad. Persze, megtettük azonnal a tanár irányításával a szükséges lépéseket (ajtó kinyit, asztal alá bemászik), de kb. 20mp múlva az egészből semmi sem maradt, igazából ha meg se mozdulunk, akkor se történik semmi.

Útólag tudtuk meg, hogy 4.es erősségű volt kb. a dolog, ami kb. annyit jelent hogy már érzi az ember, hogy valami nincs rendben, de nem történik igazán semmi. Kicsit meglepődött mindenki, hogy itt földrengés van, általában ez egy elég földrengésbiztos hely. Aztán a Kendó-edzésen szólt a tanár, hogy igazából nem nálunk volt földrengés, hanem északon (szegényekre nagyon rájár a rúd), és 7-es erősségű volt, komoly károk is vannak, de katasztófahelyzet egyelőre nincs (9es volt a tavalyi nagy földrengés)

Szóval jól vagyok, minden oké, és holnaptól most már tényleg helyreáll a rend és lesznek bejegyzések is (többek között arról, hogy miért nem voltak az elmúlt pár napban)

1 megjegyzés: