2013. szeptember 3., kedd

INGLIS, DUJU SZPíKIT???? Part 2.

A drámai késleltestés szabályainak engedve nem folytatjuk most az előző bejegyzés kliffhengerét, hanem más vizekre evezünk. Egy régebbi bejegyzésben szó volt már arról, hogy milyen szerepet is tölt be és milyen szinten van itt az angol nyelv úgy általánosan. Most ezt folytatnák egy csokor új felfedezettel. Ezeknek közös elemük, hogy az előzőekkel ellentétben nyelvtanilag nincs velük baj, cserébe nagyon furán/groteszkül hatnak azon a helyen ahová kerültek, és el nem lehet képzelni, mi volt a szándék a megalkotásukkal.

Kezdjük mindjárt ezzek a kedves Lilo&Stitch jegyzetfüzettel. Első ránézésre teljesen rendben lévőnek tűnik.

 De nézzük meg egy kicsit közelebbről a tején a szöveget...


Diszkléjmer: Nem volt szerencsém ehhez a dizni rajzfilmhez, szóval nem tudom kizárni, hogy ennek a szövegnek valami köze vagy értelme lehet a kontextusban. De erősen kétlem hogy így lenne :D

Következő alanyunk egy felirat egy ház falán. Egy egyszerű ruhabolt volt, szerintem annak a szlogenje...izé...valamije akart lenni.  

 

 Próbáltam megfejteni hogy mit jelent, de nem jártam sikerrel. Hátha majd ti.


A következő a jégkása bolt ártábláján szerepelt. Itt egy hangalaki egyezést néztek be szegények. A jégkásádra lehetett kiegészítőket kérni, köztük azukit. Az "azuki" egy babfajta neve, édes babpürét csinálnak belőle, gesztenyepüré szerű íze van. 


De a jelek szerint ez már nem azuki, csak az volt :D

Ugyanitt bukkantam egy szórólap formájában a következő versenyzőre, egy fesztivált hirdetett. Az angol nyelv minden értelmet nélkülöző díszítő funkciója remekül lekövethető az együttesek nevein.


Bár a sorrend alapján a menő banda valszeg a "cokehead hipsters" vagy az "eggbrain", de az én személyes kedvencem a "rottengraffity".


 Az alant látható bérház tulaja valszeg a névválasztásnák a Dr. House sikerét irígyelhette meg, másképpen nem tudom magyarázni ezt a filozófiai mélységekbe ereszkedően büszke és profán önmeghatározást.




Az alant látható tábla egy karaokebárt hírdet. Én már sokszor elmondtam és fogom is még biztos, hogy a karaoke jó dolog, de ENNYIRE nem.


És hogy ne csak negatívkodjunk itt, jöttön a végére ey pozitív példa. Ez egy outlet bolt ami órákat árul. Ezt az orbitális szóvicces akár én is kitalálhattam volna, irigy is vagyok rá nagyon...




Ezzel búcsúzunk mára, legközelebb tényleg jön már a történet folytatása!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése