2013. április 20., szombat

Meglepetések

Először is játékos képrejtvényünk: Keresd a hibát az alábbi képen! 
Egy random bolt (talán fotós, de lehet hogy csak kereteket árultak, nem tudom) kirakatát fotóztam le.


Hajtás után a megoldás egy közeliképen!



Azért ilyen is csak Japánban van :D

Hogy nem csak ez érjen meglepetésként, tegnap voltam egy házibuliban (még most sem értem pontosan hogy sikerült, de valahogy befértünk 12-ten egy lakásba, ezek után az én otthoni lakásomban minimum 200 embert fogok hívni), ahol koreai kaja volt. Ez amúgy alaphangon eléggé hasonló a magyarhoz: tészta+csípős levek, szószok. Azzal a különbséggel, hogy képzeld el azt, hogy a magyar konyhából hiányzik a hús, és helyette hal van. De tényleg nagyon magyaros az összhatás, nosztalgikus érzésekkel falatoztam, egészen addig, amíg az egyik vidám koreai lány elém nem rakta ezt a tálat:


Nos, ez kéremszépen bogár. Kézzel-lábbal bizonygatta, hogy ez milyen finom és mekkora csemege. A dolgon nem javított a szín, a nyálkás csillogás, és az hogy ez bogár. 
Kis vizsgálódás után kiderült, hogy nem is bogár, csal lárva, vagy pajor, vagy báb, vagy hogy az istenbe hívják ezt. 
Értelmes ember ilyet a szájába nem vesz

Naná hogy megkóstoltam. :D

Nos, annyira nem fura, mint aminek látszik. Ha nem gondolsz folyton arra, hogy mit eszel, olyan fura darálthús íze van. Semmi különös, nem mondanám, hogy akarok még ilyet enni, de ha nem folyton azon pörögsz, hogy bogarat eszel, igazából semmi extra negatív érzete nincs. Bár igazán nem mondanám finomnak se. 

Szóval ilyenek is vannak. Mikor már fél év után azt hiszed, beleszoktál a távol-keletbe, arcodba csap az óriásrobot-lárvákkal. :D

-------------------------------------------------------------------------------
ÁPDÉT!:

Mintha csak összebeszéltek volna, a mai bulira megint hozott valaki ilyet. Ez most édes szójaszósos sáska volt, ropogtatnivaló gyanánt. Tessék átérezni:



6 megjegyzés:

  1. Egyébként pont ma voltam ott a szüleimnél és ezt beszélgettük, hogy sáskát fogunk tenyészteni, merthogy ez a jövő legjobb proteinforrása. És állítólag rántva nem is olyan vészes. ( magamat ismerve 5 rétegben paníroznám, aztán már nem is érdekelne mi van a közepén ) :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudom képzelni, ezt a kis vacakot hogy lehet kirántani :)
      Ja, annyi kieg, hogy lehet hogy ez nem is sáska hanem tücsök, a szó amivel leírták nekem, mindkettőt jelentheti, és ez elég pici volt (olyan ujjperc hosszúságú), szóval szerintem ez tücsök volt és nem sáska.

      Törlés
  2. A csirkecombot meg azért nem eszed, mert "csúszós" és a rántott karajban is találsz kiszednivaló cuccokat, amit nem eszel meg.Na neeeeeeeeeee!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért mikor hazajön, dafke rántott sáskát tennék elé:))))

      Törlés
  3. Ha beindul a sáska projekt hozzád megyek alapanyagért a fogadó-bulira!

    VálaszTörlés
  4. A Gundamos kép stipistop. Màs kerettel.

    VálaszTörlés